INFORMATIE
INFORMATIE
KLACHTENREGELING
Wanneer ouders klachten hebben over de opvang, dan horen wij dat graag. Wij gaan er vanuit dat we in een gesprek altijd tot een oplossing kunnen komen.
​
Graag zien we dat ouders hun klacht bespreken met de medewerker(s) die met het conflict te maken heeft gehad. Mocht dit niet lukken dan zal de medewerker u adviseren om contact op te nemen met, één van, de eigenaren van Het Kraaienest.
​
De desbetreffende medewerker zal dit ook doen. In een gesprek met de eigenaren en de medewerker zal er dan naar een oplossing worden gezocht.
​
Komt u er met Het Kraaienest niet uit, dan kunt u de hulp inschakelen van de Geschillencommissie Kinderopvang.
Ook een oudercommissie kan terecht bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
​
Alle regels en hoofdlijnen omtrent de werkwijze van de Geschillencommissie staan in een reglement, dat u kunt raadplegen op de website van de Geschillencommissie of dat u, op aanvraag, gratis wordt toegestuurd.
​
Voor aanvullende informatie over in welke gevallen, en hoe, u een klacht in kunt dienen bij de geschillencommissie verwijzen wij u graag naar ons pedagogisch beleidsplan. Dit beleidsplan is altijd in te zien op de vestiging en is tevens te vinden op onze website.